reklama

WC tip

Skúste tento výborný záchodový trik. Za pokus dáte síce kus lepiacej pásky, ale svoje ovocie to prinesie. Je to môj prvý tak to berte s nadhľadom. Dúfam, že je to napísane v nie príliš divnej forme. Ako obsahovo tak aj tým druhým.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Každý z nás pozná tie chvíle na záchode, keď nie je čo robiť. Iba sedieť a čakať. Čakať a sedieť. Každý si to odsedí a potom bezstarostne odíde. Odíde, ale s čím? (Mám na mysli duchovnú stránku veci) Ja som mal ten problém, že sa mi čas tam strávený, zdal nevyužitý. Príliš malicherný problém ale čo už. Áno, bojoval som s ním. Na začiatok voľajaké čítanie rázu +7. Potom učebnice, ale tie som tam nechať nemohol a bolo mi ich tak aj trochu lúto. Potrebujem ich do školy a ústavične behať tam a späť s niečím, to skrátka nebolo ono. I bol som raz na jednej návšťeve. Zdržal som sa tam celkom dlho. Aj som pil, aj jedlo bolo dobré, ale napíšem narovinu. Nesadlo mi tak ako som si predstavoval a tak som musel použiť domajšiu toaletu. Keďže to bola návšťeva ako sa patrí, tak som sa aj ponáhlal naspäť dokončiť ešte nezačaté konverzácie. A tak som sa na mieste činu usadil a začal sa obzerať. Môj pohlad upútali dvere, ktoré boli polepené všelajakými tabuľkami a vzorcami. Periodická sústava prvkov (PSP), vytrhnuté strany so fyzikálnymi vzorcami z tabuliek pre základné školy a ale aj rukou napísané ťaháky. Ako som tam vtedy nad tým rozmýšlal, prišlo mi to ako geniálne riešenie strávenia času na toalete. Preto hneď ako som sa odtiaľ vrátil, poprehrabával som sa v starých zošitoch, našiel PSP, a hurá lepiť. Mám ju tam doteraz a nedám na ňu dopustiť. Postupom času som sa ju naučil skoro celú naspamäť. Snáď mi to raz na niečo bude.Myšlienka na záver: Nech si má každý na záchode čo len chce, je to jeho vec.

Peter Siváček

Peter Siváček

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoduchý človek vedúci zložitý život. Som ešte mladý a dúfam, že sa dožijem svojej dospelosti. Skoro vždy optimisticky naladený. Zoznam autorových rubrík:  MyšlienkyIba na smiechSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu